|
Google-n
posizionatua egotea Web proiektu bateko lehentasuna da.
Bilatzaile garrantzitsuenetan posizionamendua hobetzera
orientatutako edukiak garatzeko estrategia bat diseinatuko dugu.
Bilatzaileek eta batez ere Google-k baloratzen dituzten alderdi
gakoak ezagutuko dugu, bilaketa batean web bat posizionatzeko
orduan eta, gure web gunearen azterketa egiteko eta hobetzeko
doako erreminta multzo bat erabiliko dugu.
|
|
|
|
|
NORENTZAT
Bilatzaileetan webguneak sustatzeko praktika onenak ezagutzeko
interesa duten marketing-eko profesionalei zuzendua. Ikastaroan
zehar parte hartzaileen web guneak aztertuko dira ezarri
daitezken hobekuntzak identifikatzeko.
|
|
|
|
|
EGITARAUA
• Sarrera. Oinarrizko kontzeptuak.
• Planifikatzearen garrantzia. Arkitektura eta Keyword Research.
• Erronka berriak. Universal Search-a edo formatu askotako
bilaketa.
• Bilatzaileetan egoki Indexatuta egoteak duen garrantzia.
• Neurketetara bideratutako diseinua. Egiten dudana neurtu
beharra daukat.
• Ospea eta loturak. Linkbuilding. Sare sozialak.
• Nola egin SEO nire web gunea alde batera utzita. Sare sozialak.
• Egingo dugu kasu bat batera? - Parte hartzaileen kasuen
azterketa pertsonalizatua.
|
|
|
|
|
HELBURUAK
• Bilatzaileek eta batez ere Google-k baloratzen dituzten alderdi
gakoak ezagutzea, bilaketa batean web bat posizionatzeko orduan.
.
• Gure web gunearen azterketa
egiteko eta hobetzeko doako erreminta multzo bat erabiltzea.
• Bilatzaile garrantzitsuenetan
posizionamendua hobetzera orientatutako edukiak garatzeko
estrategia bat diseinatzea.
|
|
|
|
|
IZENA
EMATEKO
Meatzaldeko
Behargintzak lagundutako ikastaroa. Meatzaldeko inskripzioek
lehentasuna izango dute eta euskadi + innova webgunetatik egingo
dira.
|
|
|
|
|
|
|
El
posicionamiento en Google ha pasado a ser una prioridad en todo
proyecto web, ya que es la principal fuente de tráfico en
internet. Diseñaremos una estrategia de desarrollo de contenidos
orientados a la mejora del posicionamiento en los principales buscadores,
conoceremos los aspectos claves que valoran los buscadores y en
especial Google y, utilizaremos una serie de herramientas
gratuitas para el análisis y mejora de nuestros sitios web
|
|
|
|
|
DIRIGIDO A
Responsables de marketing de empresas industriales, de servicios,
de turismo, ocio, etc, que tengan interés en adquirir
conocimientos sobre las mejores prácticas para promocionar los
sitios web en los buscadores. Durante el taller se analizarán los
sitios web de las empresas asistentes para identificar las
mejoras que son susceptibles de implementar en los
mismos.
|
|
|
|
|
PROGRAMA
• Introducción. Conceptos básicos.
• La importancia de planificar. Arquitectura y Keyword Research.
• Nuevos retos. El Universal Search o la búsqueda multiformato.
• Correción de errores. La importancia de una correcta Indexación
en buscadores.
• Diseño orientado a la medición. Necesito medir lo que hago.
CRO.
• La popularidad y los enlaces. Linkbuilding.
• Microformatos. Datos Estructurados.
• ¿Hacemos un caso juntos? - Análisis personalizado de casos de
los asistentes.
|
|
|
|
|
OBJETIVOS
• Conocer los aspectos claves que valoran los buscadores y en
especial Google a la hora de posicionar una web en las búsquedas.
• Utilizar una serie de herramientas gratuitas para el análisis y
mejora de nuestros sitios web.
• Diseñar una estrategia de desarrollo de contenidos orientados a
la mejora del posicionamiento en los principales buscadores.
|
|
|
|
|
INSCRIPCIÓN
Curso subvencionado por Meatzaldeko Behargintza. Tendrán
prioridad las inscripciones de Meatzaldea y
se realizarán través de la web euskadi + innova.
|
|
|
|
|
|