|
HITZALDIA
FACEBOOK ETA INSTAGRAMEKO IRAGARKIEN TAILER
PRAKTIKOA
|
|
|
|
.“Eraldaketa
digitala merkataritzarako gako moduan” lelopean,
ekainaren 6an hainbat adituk hitzaldiak eman zituzten Euskalduna
Jauregian merkataritza-sektoreko eraldaketa digitalari buruz.
Gainera, bi mahai biribil antolatu ziren Euskadin
digitalizazio-prozesuak bizitzen ari diren denden
esperientziekin, eta interesgarriak izan ziren bai enpresari
komertzialentzat eta bai teknikari komertzialentzat.
Halaber, jakinarazten dizugu prestakuntza praktikoko tailerrak
antolatu direla merkataritza txikiari begira. Zehazki, ekimenaren
barruan Facebook
eta Instagrameko iragarkien tailer praktikoa
izeneko tailerra antolatuko da.
HELBURUAK:
Facebook eta Instagrameko orrialde bat sustatzeko
iragarki-kanpainak sortzeko tailer praktikoa, webgune batera
trafikoa eramatea edo produktu eta zerbitzuak sustatzea.
Tailerrean zehar iragarki-kanpaina bat diseinatuko da, publiko
objektiboaren segmentazioa, irudiak, bideoak eta iragarkietako
testuak barne.
|
|
|
|
|
|
TALLER
TALLER PRÁCTICO DE ANUNCIOS EN FACEBOOK E
INSTAGRAM
|
|
|
|
Bajo
el lema “La
transformación digital, clave para tu comercio” el
pasado 6 de junio, en el Palacio Euskalduna de Bilbao, tuvieron
lugar ponencias de expertos en el ámbito de la
transformación digital en el sector comercial. Además, se
organizaron dos mesas redondas en las que se
expusieron experiencias de establecimientos de Euskadi
inmersos en procesos de digitalización, de interés tanto para el
empresariado comercial como para los técnicos de comercio de
entidades diversas.
Así mismo, te informamos de que se han organizado diferentes
talleres de formación práctica dirigidos particularmente al
pequeño comercio. En concreto, dentro de esta iniciativa se
celebrará el taller “Taller
práctico de anuncios en Facebook e Instagram”.
OBJETIVOS:
Taller práctico de creación de una campaña de anuncios en
Facebook e Instagram para promocionar una página de Facebook o
Instagram, llevar tráfico a mi web o promocionar un producto o
servicio. Durante el taller se diseñará una campaña completa de
anuncios, incluyendo la segmentación de público objetivo, las
imágenes, vídeos y textos que conformen los diferentes anuncios.
|
|
|
|
|